6,4 kilometer i hackerfors

Jag och Rickard åkte bort till Hackefors för att springa. Jag satsade på att springa 6,4km och försöka springa det så fort jag orkar. Det ska läggas till att det är ett spår som är mer uppför och nerför än platt så det är riktigt jobbigt att springa. Det är stor skillnad mot att springa på asfalt eller löpband.
Rickard skulle springa sitt tempo så jag letade upp bra springmusik och så var det bara att börja springa. Alltså backarna höll på att få mig att börja gå men jag tänkte att det får gå långsamt uppför och så kan jag släppa på nerför istället. En taktik som fungerade riktigt bra och nådde mitt mål att springa spåret på under 40 minuter.
 
1 Angelica:

skriven

Vad härligt det ser ut!

2 J:

skriven

Härligt!!

3 Pineapplequeen:

skriven

så skönt!

4 Mirre Sweetwords:

skriven

Ohh vad skönt

5 Linda Johansson:

skriven

Om man vill börja träna löpning men aldrig gjort det förut.....hur ska man göra då?

Svar: Jag tänkte att det kanske är fler som vill veta så din fråga fick ett eget inlägg. :-)http://hannafialotta.blogg.se/2017/march/mina-basta-tips-for-dig-som-vill-borja-loptrana.html
Hanna

6 birgitmaria:

skriven

Starkt! Bra fart!

Kommentera här: