Pilatesflow

Här kommer ett flöde med min magiccircle, eller pilatesring som den också kallas. Pilatesringen är ett jättebra
hjälpmedel för att aktivera fler muskler. I det här fallet aktiveras insida lår genom att jag pressar fötterna mot ringen. Sätter jag ringen på utsidan om fötterna istället så får jag med utsida lår.
 
1 Katarina:

skriven

Vilket bra tips och väldigt tydligt!
Jag har faktiskt aldrig hört talas om en pilatesring.
Finns att köpa i sportbutik gissar jag :-)

Svar: Kul att du gillar mitt klipp. Pilatesringen finns på nätet. Till exempel Gymgrossisten. Jag har inte sett dessa i vanliga sportaffärer.
Hanna

2 Gabriella:

skriven

Såå bra tips!!

3 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★:

skriven

Vilka bra tips :). Hade aldrig hört om sån ring tidigare :)

4 Jessica Högberg:

skriven

Det där skulle jag behöva göra...

5 A M:

skriven

Bra video, jättekul med tips! Tack :D
sv: Visst är den!
Kram

Kommentera här: