På ställen jag aldrig varit

Jag och Sofia möttes upp hemma hos henne för en promenad och så lite häng hos henne. Hon drog med mig på vägar som jag aldrig varit och bitvis gick jag och njöt över vilken vacker stad jag bor i, Man ska inte underskatta sin hemmanatur. Idag slogs jag av att jag faktiskt inte behöver åka så särskilt långt bort för att få se vackra ställen.
En bro som jag antar att tanken är att den ska likna Golden Gate-bron.
Det skulle regna idag så imorse klädde jag mig för det och under promenaden hade vi sådan tur med vädret. Det blev så varmt och kläderna som jag trodde skulle vara alldeles lagom var ju såklart inte det.
Inget för den höjdrädda direkt och jag nojade över att råka tappa ner telefonen i vattnet.
Sofia gjorde en inbakad fläta i mitt hår och jag önskar att jag kunde göra det på mig själv. Det är så fint. Jag testade vid något tillfälle att göra en inbakad fläta i Ida´s hår och det var inte det lättaste.
1 Netti Starby:

skriven

Vilka härliga bilder och vilken tur att du inte tappade telefonen i vattnet. Jag tyckte också förr att det var svårt att göra inbakade flätor men efter att ha övat så går det bra nu! :-D Kramis

2 ullie:

skriven

ja gjorde alltid inbakade på mej innan men det va jobbigt för armarna nu gör ja på sessorna hemma men ja ont i armarna får ja ännu :D men ja det är så söta i det

3 Sabina, mamma vid 15 och nu 3 barns mamma!:

skriven

Jag känner verkligen igen mig i det du säger, jag skulle ALDRIG ens en gång försöka få för mig att säga sånna saker till andra som jag säger till mig själv. Aldrig någonsin!

Jag har också sedan jag var barn fått hör hur dålig jag varit och diverse andra saker så det sitter ju rätt inpräntat!

4 ajlimullersandvik.blogg.se:

skriven

Det ser verkligen dunderhärligt ut! Jag tänker ofta att man borde turista i sin egen stad, man gör det alldeles för sällan ^^

5 Sarah:

skriven

Inbakat e snyggt :)

Kommentera här: