När det inte blir som jag tänkt mig

I helgen skulle vi ha åkt till Stockholm men det är nu ändrade planer då min pilateskurs är inställd. Hur trist som helst då min Norgeresa också blev inställd. Det vore roligt om det kunde få gå bra med någon av mina drömmar.
Jaja, det är inget att göra med det mer än att jobba vidare och inte ge upp.
Klippet nedan filmade jag tidigare i våras. Men jag la aldrig ut det då jag tyckte attt det inte var bra nog. Men jag ändrade mig och la ut det på instagram ikväll. Jag tycker att det är viktigt att visa att pilates verkligen är för alla och på alla nivåer. Jag har ökat tempot i klippet så påminner om att jobba sakta och med kontroll.
1 GoForFit | Anorektisk tjej hittade styrketräningen:

skriven

Så tråkigt :/

sv: Tack så mycket :*

2 hopihopi:

skriven

Åh, vad tråkigt med inställda resor!

3 Mirre Sweetwords:

skriven

Tråkigt att det blir inställt

Kommentera här: