Midsommarafton 2017

Min fina klänning använde jag för första gången på midsommarfton. Den har legat i förrådet med lappen på i några år nu. Ytterligare en så där klänning som jag är glad åt att jag inte gjort mig av med.
I fredags, på midsommarafton var jag, Rickard och barnen hos mina föräldrar och firade min bror som fyllt år. Jag och Marcus turades om grilla medan mamma förberedde det sista och barnen busade. Prata med pappa om vad som hänt sedan sist. Allt som varit bra och allt däremellan. Här kommer en bildbomb från dagen.
Det är standard att grabbarna spelar spel tillsammans. Super Mario såklart.
Mums, mammas goda tårta. Med en specialbit för Alexander och Ida som inte tycker om marsipan.
 
1 Madelene:

skriven

Mysigt!

2 Mirre Sweetwords:

skriven

Men så fin klänning,varför ej använt? Samt så härlug midsommar

Svar: Jag vet inte riktigt varför den inte blivit använd. Men nu kommer jag allt ha den fler gånger.
Hanna

3 birgitmaria:

skriven

Det lät trevligt! Så skönt att hänga med familjen!

Kommentera här: