Lockar

Ida ha riktiga korkskruvar i sitt hår. Igår fick jag veta att min mormor hade riktigt lång hår och korkskruvar.  När mitt hår fått självtorka har jag också korskruvar men inte alls på samma sätt som Ida.  Jag kan tänka mig att som tonåring kommer hon nog inte uppskatta sina lockar. Man vill ju alltid ha det som man inte har.. 

1 Mirre Sweetwords:

skriven

Så fina lockar

2 Days by Johanna:

skriven

Så fina lockar.

3 Sara:

skriven

Önskar jag hade sånt hår. Min son ärvde tyvärr mitt raka råttfärgade hår och inte sin pappas svarta korkskruvar.

Svar: Hennes hår är verkligen fint.
Hanna

4 birgitmaria:

skriven

Fina!
Men visst är det så; det man inte har vill man ha... men det går över när man blir äldre (tror jag)

Svar: Mm, det man inte kan få är ofta det man vill ha mest .
Hanna

Kommentera här: