Jag behöver semester!

Det är en trött tjej som sitter här. Jag behöver verkligen semester men det är några veckor kvar tills dess. Det känns skönt iallafall att jag är ledig i tre dagar nu. Det behövs verkligen. Jag tänkte starta fredagen med att tipsa om ytterligare en variation på min favoritövning. Bilderna togs en annan dag, idag är himlen regntung. Men jag uppskattar regnet. Allt blir så mycket grönare. Nog babblat, ha en härlig fredag!
Bilden ovan är startposition. För långsamt en arm mot taket (eller himlen i mitt fall) samtidigt som du för ner benet mot mattan. Lyft upp benet igen och för tillbaka armen och ta tag i benet.
Nästa övning är att släppa benen och ett ben i taget mot mattan. Är du stark, för ena armen mot taket samtidigt.
Sista övningen är att föra båda benen mot mattan samtidigt. Repetera tre gånger på varje steg.
1 Löpar-Åsa:

skriven

Åh, semester... Samma här. Jättetrött. Har så svårt att fokusera och vara nyttig. Tre veckor till. Bara tre veckor...

Svar: Tre veckor går fort. Snart är du ledig. :-)
Hanna

2 Jessica Högberg:

skriven

Jag har en och en halv vecka till semester, längtar!

Svar: Åh så underbart! Inte ett dugg avis. :-)
Hanna

3 Katarina:

skriven

Tack för bra tips!
Trevlig helg :-)

Svar: Det var så lite! Tack detsamma. :-)
Hanna

Kommentera här: