För att hoppa gör en glad....

... Särskilt när en ser bilderna efteråt... Jag skulle försöka göra graciösa hopp men graciöst går inte ihop med mig.... Haha, jag bjuder på det här.
På väg upp... Tror jag....
Snygg landning....
Och så blev jag visst huvudlös.
Att hoppa är en del i min explosivitetsträning. Häromveckan så var det även en personlig tränare i corren som tipsade om olika hoppövningar för att stärka ben och muskler.  Om man är otränad ska man dock skynda långsamt med just den här typen av träning då den sliter på kroppen.
 
1 yogapassion.blogg.se:

skriven

Härliga bilder :D

2 Mirre - Sweetwords:

skriven

Ja hoppbilder är verkligen glada bilder, blir nån form av skolavslutning vi har tagit studenten känsla hehe

3 birgitmaria:

skriven

Haha vilka underbara bilder! (litet tips : om du fotar underifrån ser det ut som om du hoppar jättehögt! )

4 birgitmaria:

skriven

Nämen nu lät det ju som att jag tyckte att du inte hoppade högt... Det gör du ju!

5 beccalundin.blogg.se:

skriven

Härliga bilder.😊🌸

Svar: Tack, kul att du gillar dem!
Hanna

Kommentera här: