En stentrappa

Det finns inga växter som klarar sig i mitt kök så jag ställde ut mina pelargoner och hoppades på att de skulle ta sig. Jag läste att pelargoner är ökenväxter så torka i köket borde de klara av men icke sa nicke. Iallafall så har de tagit sig utomhus så nu har jag planterat om dem och så hoppas jag på att de börjar blomma också. Igår när vi röjde så byggde jag en trappa av stenplattorna som de tidigare hyresgästerna lämnat här. Jag tyckte det blev charmigt. Idag åkte jag en sväng till Blomstertorget och då köpte jag en mårbackapelargon som är pricken över i:et.
1 Mirre Sweetwords:

skriven

Ohh hoppas att de trivs där, så fina de är

2 Madelene:

skriven

Vad fint :)!

3 Netti Starby:

skriven

Åh vad fint! :-D Kramis

4 Anna:

skriven

Fint! Nästa steg får bli taklök i kruka, i princip odödliga:)!

Kommentera här: