En härlig vecka framför

Den här veckan är fullspäckad. Skolavslutning för grabbarna och Ida slutar på förskolan. Jag kan inte fatta att vi snart inte har några dagisbarn längre. Det har gått så fort!
helgen åker vi hela familjen till Stockholm. Jag ska gå nästa steg i min pilatesutbildning och det ser jag fram mot.  En grillkväll med Rickards kollegor är också inplanerad. Hoppas på bra väder då. Annars får jag väl stå och grilla under taket. Det har jag gjort förut.
Dagens frukost: nicecream och det som jag skulle kunna äta jämt: nötter, mandlar och bananchips. Mums! Hoppas du får en härlig dag!
1 Emma:

skriven

Vilken härlig vecka ni verkar få!

2 Jessica Högberg:

skriven

nicecream??

Svar: Mixa banan med frysta frukter. Som glass men en nyttig variant. 😊
Hanna

3 Mirre:

skriven

Ha en toppenhärlig månlördag nu

4 ajlimullersandvik.blogg.se:

skriven

Allt låter såååå roligt, pilatesutbildning, skolavslutning - rubbet! Och nicecream är såååå gott, det var länge sedan jag gjorde det nu.

5 Amanda:

skriven

Det såg så gott ut<3

6 Madelene:

skriven

Vilken rolig vecka du har framför dig! Ska testa nicecream någon gång, har bara mixat enbart banan förut. Vilka frukter brukar du mixa med?

7 Jessica Högberg:

skriven

Nicecream! ❤

Kommentera här: