Tisdag

Godmorgon tisdag och jag är inne på min andra semestervecka. Jag njuter verkligen av att jag fortfarande har många dagar kvar. En semester hemma ska verkligen inte underskattas. Att bara vara och låta vädret och humöret avgöra vad som hittas på. Vilken kontrast mot förra årets semester då vi knappt var hemma utan var på resande fot nästan hela tiden under de fyra veckorna. Härliga upplevelser blev det såklart men jag var nästan tröttare när jag kom tillbaka till jobbet än när jag gick. Så kommer det inte bli i år. Planerna för dagen är egentligen inga särskilda. Ett läkarbesök för ett av barnen blir det, Samuel är på parkourläger och kanske att vi åker till stan med Alex och Ida.
De här bilderna fotade jag häromdagen när min lavendel fick besök av en fjäril som jag inte kan minnas att jag sett någon gång tidigare. Google är bra iallafall. Det är en silversträckad pärlemorfjäril. 
1 Pernilla Andersson:

skriven

Visst är dom vackra. Min 4 åring älskar att fånga dom och visa upp dom sen släppa dom och börja om igen haha

2 Days by Johanna:

skriven

Så fina bilder! =)

Svar: Jag gillar dem också! :-)
Hanna

3 Joanna-Livet med psykisk ohälsa:

skriven

Så fina bilder

Svar: Tack så mycket! :-)
Hanna

4 Mikaela:

skriven

Vilka fina bilder :)

Kommentera här: