Självplock

Vi var iväg på förmiddagen och plockade jordgubbar. Nästan sju kilo blev det så nu finns det jordgubbar till smoothie, frukostar och att äta bara för att det är så gott. Mums! Känner jag oss rätt kommer de inte räcka särskilt länge. 

 
1 Netti Starby:

skriven

Åh vad härligt med självplock och det är perfekt med ett lager med jordgubbar! :-D Kramis

2 Veiken:

skriven

MUMS! Jordgubbar är sommarens guld och när man kan plocka själv blir det än bättre. Nyttigt och gott! Fina bilder.

Svar: Jag håller med! :-)
Hanna

3 Bella:

skriven

Gud vad gott!

Svar: Verkligen jättegott!
Hanna

4 Linnéa:

skriven

Åh, så härligt med självplock! Det var länge sedan jag var på något sånt. Konstigt, med tanke på hur gott jag tycker att jordgubbar är :))

Svar: Jag älskar jordgubbar så nu kan jag äta massor med gott samvete!
Hanna

5 Mirre Sweetwords:

skriven

Oh mysigt med självplock

Svar: Supermysigt! Det blir ett besök på måndag igen. :-)
Hanna

6 Pauline Hurtig:

skriven

härligt :D

Svar: Det var det verkligen! :-D
Hanna

Kommentera här: