Pilates på morgonen

 Jag startade dagen med att göra några övningar pilates i trädgården. Pilates på morgonen är bäst! Och på kvällen och... Ja, ni fattar.
1 GoForFit | Anorektisk tjej hittade styrketräningen:

skriven

Så härligt!! :)

2 Felicia:

skriven

vad härligt

3 Mirre Sweetwords:

skriven

Så skönt

4 Amanda:

skriven

Kul tips :)

5 Autismmamma:

skriven

Hej!
Jag är en kvinna, mamma, fru på snart 47 år som kommer från Småland. Söker nya vänner att hitta på nått skoj med tex en fika eller gå och dansa m.m. Mina intresse är att träffa nya ärliga, troga seriösa vänner, träna, hundar, djur, promenader, bio, fika, festivaler, shopa, barn m.m. Ni får gärna lägga till mig som vän. Hör gärna av er!

6 Cindy:

skriven

Flink!

7 KajsaLisa:

skriven

Oj, oj, det där fixar jag inte alls nu, jag har fortfarande träningsvärk i ryggen efter förra Lördagen. Höll mig fast i ett kravallstaket och fotade med en halv rockfestival klängande på ryggen. Bilderna ligger i översta inlägget. Den första tjejen jag fotade har visst jobbat som pilatesinstruktör på Riksdagshuset.

Kommentera här: