På min rast

Jag har rast nu. Passar på att gå ner till ån och njuta av solen och värmen. Fågelkvitter och ljud från forsen fyller luften. Människor går förbi och jag förlorar mig själv i tankar. Låter solens strålar värma ansiktet, underbart! 

1 Mirre Sweetwords:

skriven

Ser jättehärligt ut

2 Jeanette:

skriven

Vilka härliga bilder :)

Sv: Det krävs en del utav en för att hålla liv i en blogg & för att få läsarna att hitta till ens blogg & att få dem att stanna. Så är det ju helt klart :) Det viktiga är att ha en blogg man trivs själv med & där är lite av mitt problem. Finns många saker jag vill skriva om & då måste jag planera mer & få till en bättre strategi & se till att uppdatera regelbundet också för den delen. Det har jag varit lite dålig med :)

Svar: Tack!
Hanna

3 Amanda Jona [FOTOGRAF]:

skriven

Lät som ett helt perfekt sätt att spendera rasten på! :)

Svar: Ja det var perfekt!
Hanna

Kommentera här: