Laddar för att springa till jobbet

Godmorgon, klockan har verkligen ringt tidigt idag. Jag tänkte göra mig av med dagens träningspass genom  att springa till jobbet. Jag är hur trött som helst men vet att bara jag kommer upp ur sängen kommer det kännas annorlunda. 


Längs med vägen finns det ett fält med prästkragar och blåklint. För att ta sig dit måste man gå över ett dike och högt gräs. Jag skulle vilja ha en rabatt på baksidan full med blåklint. Det är så otroligt vackert!  

1 Kattis:

skriven

Vad skönt att få träningen gjord så tidigt på dagen!😀

2 Mirre Sweetwords:

skriven

Ha en bra dag på jobbet

3 GoForFit | Anorektisk tjej hittade styrketräningen:

skriven

Grymt!! :)

sv: Jaa, tycker också den låter supergod!

4 Käthe:

skriven

Otroligt vackert!!

5 Mycket%2520annat%2520och%2520lite%2520betong:

skriven

Springa till jobbet? Hur lång tid tar det?
Din frukost i förra inlägget ser väldigt god ut!

Hälsningar Agneta

Svar: Det tog en timme och lite till. Jag har elva kilometer till jobbet.
Hanna

6 Junitjej :

skriven

Så fint med blåklint!

Kommentera här: