Jag fick visst vara ödlevakt.....

..... Medan Samuel städade hos dem. Jag satte upp den ena på axeln och då slickade hon mig på halsen. Först blev jag lite rädd eftersom jag var inte beredd på det. Tänkte tanken, nu ska hon hugga mig. 😂😂

 
1 Ida:

skriven

Kul!

2 Susjos:

skriven

De ser lite läskiga ut....hehe!

Svar: Haha ja. Det tog fem år innan jag kunde tänka mig att ha ödlor som husdjur.
Hanna

3 Days by Johanna:

skriven

så söta. När de gör saker man inte är beredd på blir man lätt lite rädd.

Svar: Ja man blir ju det. 😄
Hanna

4 Sarah:

skriven

nje magen är inge kul =) men mateb var god =) coola ödlor

5 Amanda Jona [FOTOGRAF]:

skriven

Haha, spännande! :)

6 Pauline Hurtig:

skriven

men guuud så söta!

7 Annie:

skriven

Vad kul med ödlor, låter både kul och lite läskigt ;) hoppas det gick bra ;)

8 JUNITJEJ:

skriven

Så läskigt med ödlor!

Svar: Haha, det tyckte jag med förut men man vänjer sig.
Hanna

9 elin:

skriven

Så kul att vara ödlevakt<3

10 Ylva:

skriven

Oj, vilka stora! De är fina men jag skulle också bli rädd om de siktade på halsen...

Kommentera här: