Grill-lunch

 Gissa om det var varmt att stå i solen och grilla dagens lunch. Men så gott det blev. Har ni testat Peca´s potatisgratäng? Den är så god! Inte slår den min hemlagade när jag verkligen får till den men Peca´s är ett så bra alternativ när man inte hinner stå med egen. Idag grillade jag fläskkarré, majs och tomater och så gjorde Rickard en härlig sallad med bland annat melon i. Det är så uppfriskande att ha melon i salladen och till grillat över huvudet taget. Till efterrätt blev det grillad banan med smält choklad i och så glass. Galet gott! Nu behöver jag inte äta mer idag.
1 Guccimamma:

skriven

gu va gott med grillat =)

2 Caroline:

skriven

Så gott med grillat. :)

3 Herr H:

skriven

Såg ju häftigt ut med grillad banan och choklad! Var det gott?

Svar: Hur gott som helst! Jag åt det mycket som barn. Gillar du friterad banan med glass så tror jag inte du blir besviken på att grilla bananen och äta med glass. :-)
Hanna

4 H:

skriven

Hm, bor ju i lägenhet så grill är uteslutet :) Får svänga förbi någon affär, köpa en engångsgrill och testa. I övrigt såg det ju ut som en helt perfekt dag! God mat och glada människor.

5 Mikaela:

skriven

Vilka härliga bilder :D

6 Mirre Sweetwords:

skriven

Ohh så mumsigt

7 Gabriella :

skriven

Åh såå gott!!

8 Mikaela:

skriven

Så underbart gott det ser ut :D

Kommentera här: