Bästa sättet att starta veckan på

Jag tror inte att jag riktigt fattat hur mycket jag har saknat att springa snabba intervaller. Idag rev jag av 15*30sek intervaller i 3,36-tempo med en minuts gåvila och endorfinerna flödar nu i kroppen. Det var precis vad jag behövde! Vad härligt det är att vara igång igen. Fomen är på topp vilket bådar gott inför Victorialoppet nästa lördag. Det blir tredje året som vi springer loppet och i år tänkte jag försöka slå mitt personbästa från första året.
Det finns en viktig sak som jag måste förbättra tills dess dock och det är mina sömnrutiner. Det håller inte att kväll på kväll gå och lägga mig vid halv ett. Jag började med vettigare sömnvanor igår och nu ska jag hålla i det. Även om jag sover länge på morgonen så är jag ändå inte pigg eftersom att sömntimmarna kommer på fel sida av dygnet. Nu frukost! Aloevera, chiapudding och kokta ägg.
1 MALIN:

skriven

Ser verkligen såååå gott ut! Kram

2 Bella:

skriven

Härlig start på veckan!

3 Netti Starby:

skriven

Vad härligt att du har börjat springa igen och vilken smarrig frukost! :-D Kramis

4 frida G svensson:

skriven

jag tycker chiapudding verkar så läskigt! =)

5 Linda:

skriven

Men gud vad gott det där såg ut att vara!!! Kul att du hittade till mig med, hur när vad?hihi..
Svar: Jamen de tär det verkligen, man hittar snabbt nya favoriter när man får möjligheten att testa lite nytt emellanåt.

6 Days by Johanna:

skriven

Intervaller är s¨jäkla bra träning!

Du kommer finna massor med skyltar, jag lovar dig.

7 Johanna Utterberg:

skriven

Vilken gofrulle!! :) Och vad härligt med en sån start på veckan!

8 Jennifer:

skriven

Jätte härlig start :)

9 Carro :

skriven

Vilken härlig start på dagen :)

10 Ida - foto & häst:

skriven

Ser gott ut! Och låter som en härlig start på dagen :)

Kommentera här: