Bara ett pass kvar

Godmorgon torsdag! Idag jobbar jag mitt sista pass innan semestern börjar. Jag börjar två och slutar nio. Förra sommaren var vi nästan inte hemma något alls så i år ska det bli skönt att just vara det. Utflykter över dagen kommer det bli såklart men inga längre resor.
Igår var en riktigt dålig dag. Jag försov mig, vaknade 20 minuter innan jag skulle vara på jobbet, hann inte äta frukost och resten av dagen blev maten bara katastrof. Därför känns det extra bra att kommit i säng tidigt igårkväll, vaknat tidigt och nu druckit en smoothie och ätit två kokta ägg. Det här blev en så mycket bättre start på dagen.
Häromdagen fick jag hjälp av Rickard att gräva upp tistlarna i rabatten. Tror ni att det fungerar att döda dem genom att lägga en presenning på jorden och sedan hälla ny jord över för att de inte ska kunna komma upp igen?
Pelargonerna som jag dödade i köket trivs som fisken i vattnet när de fick komma ut.
Mina rosor likaså.
1 Jenny:

skriven

jobbigt med sådan start på dagen när man försvovit sig, den stressen man hinner oftast ändå som tur till jobbet men allt blir så huxflux bara, hade en sån dag förra veckan nämligen. Så skönt med semester nu snart

2 Ramona:

skriven

Härligt med semester :) Och tack för tipset, är verkligen jättemysigt i söderköping :)
Hoppas du får en fin dag <3

3 Amanda Jona [FOTOGRAF]:

skriven

Hoppas sista arbetsdagen blir bra! :)

4 Frida G Svensson:

skriven

blä att försova mig är det värsta jag vet. hela dagen blir sen så himla upp och ner.

5 Lina:

skriven

Underbart med semester!<3

6 Natalia:

skriven

Tack fina du, i akvariet som är med på alla bilderna har jag en liten vattensköldpadda vid namn Doris. :)

Kommentera här: