Stark och snabb

Godmorgon fredag! Den här dagen har startat på bästa tänkbara sätt med intervaller med Sofia och brorsan. Jag sprang 4*800 och 400*4 med 200 meter joggvila mellan varje. Idag hade vi vingar under skorna, jag sprang 20 sekunder snabbare än vad jag brukar och Sofia... Ja, hon är alltid helt outstanding!
Frukosten idag blev en chiapudding med spirulina, overnightoats, ananas, blåbär och så hemgjord granola. Haha, min chiapudding ser typ giftig ut eller som att jag tagit fel och slängt i Idas gröna målarfärg. Det blev lite väl mycket spirulina så inte supergott men ihop med det andra så gick det allt ner.
Jag önskar er en härlig fredag!
 
1 Vardagsmagi:

skriven

Låter som en härlig start på fredagen! Själv så startade jag dagen med att meditera innan frukost. Inte så dumt det heller. Önskar dig en trevlig helg! Kram på dig!

Svar: Vilken härlig start du fick! Trevlig helg du med. Kram!
Hanna

2 Amanda:

skriven

Ser så gott ut! Hoppas du får en trevlig lördag, kram<3

3 Photo by E M E R E L L A:

skriven

Oj vad gott det där såg ut :)

Kommentera här: