En perfekt måndag

Jag valde den perfekta dagen att ta cykeln till jobbet. Imorse var det såklart kolsvart, mörkt och halt på sina ställen. Fram till jobbet kom jag, pigg och glad. Förmiddagen var grå och trist men lagom till att jag skulle gå på rast var det strålande sol och klarblå himmel. Vad passade då bättre än att bege mig ner till ån i mina "snygga" arbetskläder och träna lite pilates. Jag har trott att jag inte kan filma med mobilen i "selfieläge" men testade idag och det funkade ju klockrent. Så kul ju, nu behöver jag inte vara beroende av min systemkamera och datorn för att kunna skapa klipp till instagram.
 
Så här fint var det när jag cyklade hem. Jag har en förkärlek för motjusbilder. :-) Hoppas att ni haft en fin måndag!
 
1 Karolina Nilsson Grenabo:

skriven

Visst är det underbart med lite solsken! Förgyller hela dagen :)

Svar: Ja verkligen. Jag är en humörmänniska och verkligen beroende av solen.
Hanna

2 Mirre:

skriven

Vilken hurtis du är och jag längtar tills jag kan ta fram hojen

Svar: Hurtig vet jag inte. Jag gör det för att jag mår bra av det. :-)
Hanna

3 Helén i Vilrummet:

skriven

Vi behöver mer solsken :-)
Kram Helén

Svar: Verkligen, idag är det så grått! Kram :-)
Hanna

Kommentera här: