Tröttmössa och ett tips

Godmorgon! Jag är så galet trött idag men jag får skylla mig själv då jag fastnade framför tv:n. Först "the ugly truth" med Katherine Heigl i huvudrollen och sedan "that´s my boy" med Adam Sandler. Den sistnämnda kollade jag inte klart på då den fortfarande höll på vid halv ett. Så du kan ju tänka dig hur huvudet känns idag.
Jag tänkte att jag skulle tipsa dig om tröjan som jag har på bilden. Den har blivit min nya favorittröja och jag har haft den nästan varje träningspass den här veckan. Jag tycker mer att den är orange än rosa som det står i texten men det spelar ingen roll för mig. Jag blir glad av klara färger.
Den finns HÄR (<<LÄNK).
1 Denise:

skriven

Önskar dig en riktigt fin nyårshelg! :)

Svar: Tack detsamma! 😊
Hanna

2 Laila - Västkustens största blogg =) ♡:

skriven

Ja visst är det fint med klara färger =) Duktig du är!! STOR KRAM!

3 NICOLE:

skriven

Så mysigt att kika på film :)

Kommentera här: