Grönt och svart

Inlägget innehåller affiliatelänkar.
Den här typen av klänningar älskar jag, en vacker spetsklänning i grönt och svart. Något för nyår kanske? Just det, jag har inte visat min fina röda klänning som jag köpte i helgen. Jag har provat den och är så nöjd! Behöver bara ett snyggt maffigt halsband till. Funderar på att göra ett själv men tror inte jag har material för det som jag vill göra. 
Klänning Object
Pumps Nly shoes
Örhängen Lily and rose
Väska Yves Saint Laurent
1 Ellen:

skriven

åh, klänningen är superfin!

2 Malin:

skriven

Så himla mycket snyggt.
Jag älskar Lily and Rose :)

Hoppas att du får en kanonfin dag, kram!

3 Pia Widlund:

skriven

Skorna.....vill ha!

4 åsa i åsele:

skriven

Hittade hit från Julkalendern hos https://www.saramadeleine.se

Jättefin klänning, verkligen, skulle absolut icke tacka nej till den om nån ville ge mig den i present så här innan jul :)

Svar: Vad kul att du gjorde det. :-) Jag skulle inte heller tacka nej till klänningen! :-)
Hanna

Kommentera här: