Den perfekta julklappen

Jag önskar mig inte särskilt mycket. Jag har allt jag behöver i prylväg och lite till. Men det finns två saker som jag önskar mig. Det första är mer tid med familjen och de personer som betyder mest av allt. I dagens samhälle är det så mycket hela tiden som lockar och pockar på uppmärksamheten och det är svårt att få tiden att räcka till till allt jag vill göra.
Det andra som jag önskar mig är pilateslektioner. Så jag fortsätter att utvecklas och blir ännu bättre på det jag gör tekniskt. Jag har även en hemlig dröm som jag inte tänker skriva om nu för då är den inte hemlig längre. Det är några få personer som vet vad jag skulle vilja göra. Vi får se vad som händer.
Det här inlägget är en del  Johanna Kajsson´s julkalender som du kan läsa mer om HÄR.
 
1 Tessie:

skriven

Jag håller med dig! Mer tid till de man älskar, det önskar jag mig med :)

2 ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★:

skriven

Håller med dig :). Tid med de man älskar är viktigast :)

Kommentera här: