Roll up på foamroller

När man gör rollup på foamroller går det inte att fuska. Här är det viktigare än någonsin att verkligen använda magen för utan det stödet ramlar man av. I videon som du får ta del av nedan gör jag rollup med vikter och utan vikter. Videon är på snabbspolning. Arbeta långsamt och rulla ner kota för kota. Dra naveln mot ryggraden.
1 Days by Johanna:

skriven

Ser ut som en bra övning!

Svar: Den är riktigt bra. Testa. :-)
Hanna

2 Emma:

skriven

När jag åker till Ullared nästa helg ska jag se till att köpa på mig lite träningssaker så att jag kan utveckla min hemmaträning. Bra tips på övning!

Svar: Vad kul! Det jag saknar är en liten träningsboll och så pilatesapparaterna men de är dyra så det måste jag spara till.
Hanna

3 Petra Olsson:

skriven

Spännade en sådan skulle vara ngt för mig:) duktig du är.

Svar: Ja, den är riktigt bra!
Hanna

Kommentera här: