Njuter

Idag är det verkligen varmt ute fast solen inte ligger på. Så nu sitter jag ute och dricker en god smoothie som innehåller banan, mango, ananas och nektarin. Så gott och fräscht.
 
Förmiddagen har gått fort, jag har städat hela huset och strax efter ett knallade jag och Ida bort till hennes gamla förskola för att hämta E, Idas bästa kompis. Det är verkligen fullt ös på tjejerna, så roligt att se. Just det, jag har ju en maskin tvätt att hänga. Det måste jag fixa innan jag fortsätter njuta.
1 Lillemmish - mode - inspo:

skriven

åh så smarrigt gott :)

ha en bra dag
kram

2 Heléna:

skriven

Så gott! Jättefin bild på dig Hanna :D Kram <3

3 Linnea Kinis:

skriven

smoothien såg supergod ut!

4 Lars Gustafsson:

skriven

Hanna. Ser så gott ut

5 MALIN:

skriven

Så gott med smoothie! Kram

6 Natalia Richardson:

skriven

Vilken härligt bild.

7 Amanda Jona [FOTOGRAF]:

skriven

Åh vad smoothien såg god ut! :)

8 Kamilla:

skriven

Smootie är ju så gott helst ute i solen förstås men det går lika bra under filten uppkrupen i soffan.
Härligt med ny städat hus. Bravo.

Ha en super dag.
Kram Kamilla

9 Linnéa:

skriven

Åh, den smoothien både låter och ser god ut!

10 Clara:

skriven

Ser supergott ut!

11 A M:

skriven

Åh vad gott, så fin du är!
sv: Jag det hade varit så sjukt kul!

12 Ida Lindborg ♡:

skriven

Men så gott!:D

13 Alice:

skriven

Men vad härligt 😍

Kommentera här: