Morgonträning

Godmorgon! Jag har startat min söndag med att jogga fem kilometer och därefter stretcha en stund. Det blev en härlig start på dagen. Frukost är intagen och nu sitter jag och dricker mitt varma vatten med ingefära, honung, lime och citron.  Det är starkt men gör gott för kroppen. I kombination med min aloe vera såklart. Jag ska alldeles strax hoppa in i duschen, barn ska väckas och sedan åker vi in till kyrkan. Jag och Rickard ska leda sångstunden ihop med min pappa och Marcus ska predika. Det blir en bra söndag det här! 

1 ajlimullersandvik.blogg.se:

skriven

Det låter som att ni ska ha en kul dag på kyrkan :D

2 Johanna Utterberg:

skriven

Vilken härlig start på dagen! :)

3 Fru Eriksson:

skriven

Oj,vilken träning så här på Söndagen!

4 corneliaeriksson.blogg.se:

skriven

Det låter verkligen som en perfekt morgon! :)

5 Autismmamma:

skriven

Jag är en mamma, fru på 47 år och bor i Småland i en villa på en gård.
Jag är positiv och glad och har haft sjukbidrag sen börja på 90 - talet. Mina intressen är djur, natur och mina egna älskade hundar. Det vore trevligt att lära känna nya vännner i en ålder av 46-60 år. Jag en ny bekantskapskrets att lära känna och umgås med. Min E-mail: [email protected] Blogg: http://autismmamma.bloggplatsen.se Vore ju skoj om du ville kika in till min blogg och sätta en tass där ler.
När du ändå är här, så lägg gärna igen ett tassavtryck så jag kan besöka dig och din blogg!
When you are here, so please write a comment, then I know who Im going to visit!
När du först är här så skriv väldigt gärna några ord!
Men skriv inte anonymt utan skriv gärna under med signatur!
Välkomna in till mig!

6 mittgodastefinaste:

skriven

Lovely söndag!

Kram Jenny

7 Sara Borg:

skriven

Morgon träning är ju så härligt! (men det blir sällan av för min del...)

Kommentera här: