Löpning och styrka

I förmiddags var jag ute i skogen och sprang sex kilometer. Jag hade fart i benen och passade på att utnyttja det. Innan jag sprang hem så stannade jag till vid utegymmet och gjorde några övningar för magen och explosiviteten. Rickard sprang några varv i sitt tempo och när vi var klara sprang vi hem. Det blev ett riktigt bra pass. 

1 Lillemmish- mode - inspo :

skriven

så¨härligt, slutar de regna idag ska jag också passa på med en löprunda =)


kram

Svar: Äsch, spring ändå. :-)
Hanna

2 Matilda Kälström:

skriven

Va härligt! Det finns inte mycket som slår en skön springtur :D

Svar: Nej det håller jag med om!
Hanna

3 Netti Starby:

skriven

Bra jobbat! :-D Kramis

Svar: Tack fina du! Kram :-D
Hanna

4 Longevity - en blogg om hälsa:

skriven

Härligt med spring i kroppen :-)

Svar: Ja, jag blir så glad de dagar jag har den känslan. Jag har bra kondition men vissa dagar är det jobbigt att bara springa en kilometer. Dagsformen är så viktig.
Hanna

5 Pauline Hurtig:

skriven

härligt!

Svar: Ja verkligen härligt!
Hanna

Kommentera här: