Känslan just nu - lättad

Imorse möttes jag och Sofia upp för en morgonpromenad. Totalt blev det åtta kilometer i omväxlande soligt och molnigt väder. Ett minus är att jag fick håll, det kändes lite otippat att få det på en långpromenad. Trots håll blev det en härlig promenad.  

Dessa två tröjor som jag har på mig på bilderna fyndade jag på Lager 157 igår. Den vita sportiga tröjan kostade endast 40:-. Det var ett riktigt kap tycker jag. Den fanns även i blått. Först var vi på Stadium outlet och jag höll länge i ett par tights men hängde tillbaka dem. Jag behöver ju egentligen inga fler tights.  Får se om jag klipper dem vid ett senare tillfälle. De var ju så snygga! Samuel fick ett par skor som han kan använda när han ska träna parkour.

1 birgitmaria:

skriven

Supersnygga!

Kommentera här: