Jobbhelg

När du läser det här håller jag som bäst på att förbereda lunch på jobbet. Jag jobbar delad tur både idag och imorgon.  Känner jag mig själv rätt så var det segt att komma upp ur sängen och jag kom säkert upp i sista minuten som vanligt.  Jag slutar åtta ikväll och rasten tänkte jag spendera utomhus på något sätt. Bilderna är från när jag dömt fotboll tidigare i veckan. Det har blivit många matcher i augusti men snart lugnar det ner sig och jag kommer garanterat sakna fotbollen. Jag vet redan nu att jag kommer fortsätta döma nästa år. Det har verkligen gått upp och ner men det är så roligt!
 
1 Tove:

skriven

Fin blogg, hoppas att du får en toppen dag :)

2 Bella:

skriven

Vad roligt att döma i fotboll!

3 Asylmamma:

skriven

Coolt att du är fotbollsdomare! Jag var också det när jag själv spelade i ungdomslag. Så kul extrajobb ❤️

Kommentera här: