Jag har hittat en blogg

Bilden har jag snott från Saras blogg
Jag scrollade igenom flödet på instagram och jag hittade ett riktigt bra instagramkonto vilket ledde mig vidare till att kika in på hennes blogg. Och vad jag lusläste, jag kunde inte sluta. Träning och hälsa utan vikthets och press. Fokus på balans och verkligen att må bra inifrån och ut. Så mycket matnyttigt! Jag har börjat avfölja konton på instagram som fokuserar för mycket på viktnedgång då det stressar och pressar mig så att hitta hennes blogg var som att öppna julklapparna på julafton. Kolla in Fitnessfeministen. Du kommer inte ångra dig.
1 PhotoJelly:

skriven

Åh, en blogg just i min smak! :D

2 Pernilla:

skriven

Jag älskar hennes inlägg "Personliga tränare, era klienter är inga skyltdockor". Det spelar liksom ingen roll hur smal du är, eller hur vältränad eller hur nöjd för övrigt.. "Fitnessmodellerna" på instagram kan få vem som helst att må dåligt!

Svar: Jag gillade också det inlägget. Tyckte det var klockrent.
Hanna

Kommentera här: