I plurret

Vi gick till badet på förmiddagen. Tyckte det var bäst att passa på medan det ändå är ganska varmt. Igår var vinden så isande så det är skönt med lite värme idag igen. Jag är inte redo för höst än. Både jag och Rickard badade och Samuel tyckte att jag skulle göra både framåtvolt och bakåtvolt. I vattnet funkar det, på land inte så mycket... Nu ska jag och Ida sitta ute en stund och spela prinsessmemory.
 
1 Days by Johanna:

skriven

Härligt med bad. Här har det inte blivit bad en ända gång! :(

Ja det är inget kul och drömma om saker man inte vill, så förstår du får ångest över drömma om att ni flyttar, Ibland skulle jag vilja veta vad drömmarna egentligen står för. Ofta handlar det inte om just det man drömmer. Man skulle varit drömtydare eller känna någon haha

2 Jelly:

skriven

Ser ut som ni haft det väldigt mysigt :)

3 Michelle:

skriven

Vad mysigt det ser ut! :)

4 shazi:

skriven

härligt med bad

Kommentera här: