En favoritsort och ny mugg

Godmorgon! Sitter vid köksbordet och dricker en mugg te. Det här teet med smak av bland annat mango och passionsfrukt är en av mina favoriter. Jag och Rickard ska alldeles strax åka till min pappa och öva på några sånger som vi ska sjunga tillsammans på ett möte på söndag. 

Jag var och gav blod igår. Jag har skjutit upp det i flera månader eftersom det inte passar in i mitt tränings- och fotbollsliv. Dock så ringde de från Blodtappen i förrgår och undrade om jag kunde komma in då det var brist på just min blodgrupp. Det känns bra att kunna hjälpa till. 

1 Longevity - en blogg om hälsa:

skriven

Härligt! Bra att du kunde ställa upp!

2 ullie:

skriven

så bra utav dej då det verkar vara blodbrist lite varsans just nu ... fin blogg

Svar: Jag tycker det är fint att kunna dela med sig om man kan.
Hanna

Kommentera här: