Senaste från Instagram

Några av mina senaste bilder och klipp från instagram. Följ mig gärna där om ni vill. Jag heter @hannafialotta.
1: Choklad i solen, inte helt fel.
2:  En morgonselfie från igår morse. Visst är ljuset fint!
3 och fyra: En utmaning med boll och en variant under temat plankan. Dessa är videoklipp.
5. En spirulinabowl. Mums!
7. Jag och Rickard firade tolvårig bröllopsdag i söndags. Tolv år, tiden går väldans fort. Grattis till oss!
8. En selfie från när jag och Rickard var ute med barnen.
1 ullie:

skriven

Fina bilder ja ibland har ja nästan samma ja visar på bloggen men det är ändå skoj o se tycker ja
ja de är jätte goda tycker mest ja gjorde dessa i formen de blev så perfekt passform fniss men ja de e jätte goda.

fin fredag till dej

2 Netti Starby:

skriven

Grattis i efterskott till eran dag och fina bilder! <3 Kramis

3 Hem ljuva hem:

skriven

Fina bilder och härliga övningar. Ska kolla insta.. Kraaam Pia

4 Mirre - Sweetwords:

skriven

Ohh grattis till er och så gott det såg ut med te och mörkchoklad

Svar: Tack fina du! Det var hur gott som helst. :-)
Hanna

5 tora hansson:

skriven

Vilken mysig blogg du har

Svar: Tack! :-)
Hanna

Kommentera här: