Jag.....

......älskar: min familj och pilates
......saknar... mina vänner.
......önskar... En pilatesstudio. Jag hade en konstig diskussion med en person häromdagen som tyckte att jag "skulle utbilda mig inom tex les mills för att få en bredare kompetens". Men om jag är totalt ointresserad av andra träningsformer. Hur bra instruktör blir jag då? Det måste finnas en passion för att kunna förmedla träningsglädje till andra. Suck, säger jag bara.
......brukar... äta ägg varje dag. Mättar verkligen jättebra.
......behöver... frukost.
......fick... min fina topp/klänning efter över en månads väntan. 
......blir glad av... Solen skiner och vackra vyer.
......mår bäst... När jag har tränat ett riktigt hårt pass och endorfinerna spritter i kroppen
......längtar... Till nästa helg då jag ska döma fotboll och bli sedd av bland annat en kvinna som varit världens bästa damdomare. (Jenny Palmqvist)
Listan snodde jag skamlöst hos Netti.
1 maria:

skriven

Härligt! :) Jag håller med, passion är A & O för att kunna förmedla något vidare!

2 Bella:

skriven

Älskar den här listan, så kul att läsa!

3 bia:

skriven

Klart man måste gilla något för att förmedla något bra !
Jag gillar att yoga....och ska snart köra ett pass, men någon instruktör vill jag inte bli ;)
Önskar dej en toppenhelg med mycket sol...
Bia

Svar: Jo visst är det så! Tack detsamma. :-)
Hanna

4 Anonym:

skriven

Härligt inlägg 👌🏼
https://majda.vimedbarn.se

Kommentera här: