Glad Påsk!

Igår jobbade jag sista passet på några dagar. Tur det med tanke på hur mycket godis det finns precis överallt. Jag har tappat självbehärskningen helt. Sockerberoende delux.
I onsdags gick vi jag, Alexander och Ida på bio  och Samuel och Rickard spelade squash. Vi såg "Smurfarna - den försvunna byn". Oj, oj, vilken rolig film det var. Både jag, Alex och Ida skrattade högt. Haha, vi var de enda som gjorde det... När vi kom hem fortsatte vi myset med att titta på film, äta godis och sedan spelade vi spel. Det har varit ett supermysigt påsklov med massor med aktiviteter med barnen.
Idag ska jag åka ner till Göteborg och vara med och döma i Future cup. Jag ser verkligen fram mot det. Att få bli sedd av bland annat en kvinna som var världens bästa damdomare under några år. Nu funderar jag på hur mycket av grejerna jag har tänkt att ta med som jag kan lämna hemma då det kommer bli tungt att bära till tåget. Jaja, det får väl ordna sig.
1 Mirre - Sweetwords:

skriven

Glad påsk till er

Kommentera här: