Fredag

Foto: Jonas Hansen
Godmorgon och hoppas att du mår bra. Jag mår toppen! Känner mig pigg, glad och utvilad så det känns som en bra start på helgen. Jag ska jobba hela helgen så det blir inget softande direkt.
Bilden ovan är från eventet igår. Kul att ha blivit fångad på bild och dessutom se vettig ut medan jag springer, hehe.
Ikväll ska jag döma match igen och det ska bli kul. Håller tummarna att det soliga vädret håller i sig. Det får gärna bli lite varmare dock. Nu är det två minusgrader ute. Hoppas att du får en riktigt härlig fredag!
 
1 anna:

skriven

Underbar bild. Du ser fantastisk ut, trevlig helg

Svar: Tack och tack detsamma. :-)
Hanna

2 Mirre - Sweetwords:

skriven

Härligt härligt, ha en toppenbra fredag

Svar: Tack så mycket!
Hanna

3 birgitmaria:

skriven

Ja, jag såg bilden på instagram. Kul med löpgrupp-pass. Jag vilar mina ben lite mer, men på tisdag drar det igång igen.

Svar: Skönt med vila. Det behövs ju också.
Hanna

Kommentera här: