Ett event med Petra

Haha, vilken bild och på den andra blundade jag på. Suck alltså, önskar att jag vore lite mer fotogenisk. Eller så skyller jag på endorfinerna efter ett roligt löppass med Petra och sisådär 40 andra löpsugna Linköpingsbor.
Jag har "känt" Petra sedan 2008 då vi följde varandras bloggar. Jag har stannat kvar på samma adress medan hon bloggat på lite olika adresser, nu HÄR.
Det var verkligen roligt att ses i verkligheten och först blev jag lite starstrucked och alldeles pirrig. Det blir väl lite så när man träffar en person som är offentlig.
Mötesplats var Stadium här i stan och vi joggade bort till Stångebrofältet där vi skulle springa intervaller. 15 sekunder snabbt och 15 sekunder vila*5 och sedan en minuts setvila. Vi upprepade det hela 15 gånger och de sista fem intervallerna blev i backe. Jag tog det lite lugnt eftersom jag har match imorgon. Kvällen avslutades med att jogga tillbaka till Stadium och därefter så troppade en efter en av.
 
 
1 Mirre:

skriven

Ohh vad roligt att träffa en bloggkompis och gå på event

Svar: Ja det var verkligen superkul!
Hanna

2 birgitmaria:

skriven

Va roligt! Jag följer Petra på IG, vilket är ett bra konto. Mkt inspiration.

Svar: Hon är verkligen inspirerande!
Hanna

Kommentera här: