Ett avbrutet pass och en jordgubbsfrukost

Jag tänkte göra mig av med dagens pass så här innan jobbet men det kändes inte bra i kroppen så jag avbröt efter två och en halv intervall. Känner mig besviken på mig själv men säger strängt till mig själv att det inte är dåligt att avbryta ett pass när känslan i kroppen inte är bra. Det är snarare smart. Jag vill inte dra på mig belastningsskador och jag vet att kroppen kommer tacka mig.
Frukosten har jag längtat efter sedan igårkväll. En nicecream gjord på jordgubbar, banan, mango, soyghurt och toppad med ännu mer jordgubbar, choklad (!) och pumpafrön. En mycket bra start på dagen. Nu ska jag sminka mig lite och sedan är det dags att åka till jobbet. Hoppas att du får en toppendag!
1 Mirre - Sweetwords:

skriven

Men så fint du gör frukosten

2 Amanda Jona [SPONTAN]:

skriven

Åh, frukosten lät ju helt magiskt god!

3 Amanda Jona [SPONTAN]:

skriven

Åh, frukosten lät ju helt magiskt god!

4 Mie Evnice:

skriven

Det där såg jättegott ut! Håller med dig också om att ibland är det bra att avbryta sin träning om man känner att kroppen inte orkar!

5 Fru Eriksson:

skriven

Wooo vilken ljuvlig frukost!

Kommentera här: