En fredagslista

Vad ska du göra ikväll? Jag ska döma fotboll. En division 5-match. Det ska bli kul! Bilden ovan är från när jag var med i tidningen inför Winning ground för två år sedan.
Vad blir ditt nästa köp? Jag behöver ingenting just nu men igår på eventet köpte jag ett par träningstights. Jag har spanat på de ett tag och så när det var nedsatt pris kunde jag inte låta bli.
Vad ser du mest fram mot just nu? Vår och värme!
Vilken serie har du följt i veckan? Jag följer inga serier!
Vad blir det för fredagsmiddag? Ikväll blir det en sån här kväll när alla äter olika. Supertråkigt men så blir det. Samuel ska till sin biopappa, jag ska på match och Rickard ska ut med jobbet. Men som uppladdning blev det den goda tallriken ovan. Bananpannkaka med massor med god topping. 
När tar du helg? Jag tar inte helg den här helgen då jag jobbar precis hela helgen. Heldag imorgon, kväll på söndag och på måndag ett kort dagpass.
Vad äter du för gott ikväll? Nötter och choklad. Som uppladdning inför matchen stekte jag en bananpannkaka. I affären köpte jag rostade och saltade bönor. Det lät jättekonstigt men de är så goda.
Fredagsfys före fredagsmys? Yes, idag ska jag döma fotboll i samhället några minuter bort.
Listan har jag snott från Engla. Vad tycker ni om listor? Tråkig bloggutfyllnad eller kul att läsa?
 
1 Linda:

skriven

Gud så sugen jag blev på choklad nu!! MUMS!

Svar: Mm, visst är det gott med choklad!
Hanna

2 Mirre - Sweetwords:

skriven

Trevlig helg, alltid tråkigt med jobbhelg, men det går det å =D

Svar: Ja den går ju fort när man väl kommer igång.
Hanna

3 birgitmaria:

skriven

Listor är alltid roliga!
Hoppas det går bra att döma fotboll och att du får en bra helg!

Svar: Tack! Det gick riktigt bra så det var kul. :-)
Hanna

Kommentera här: