1 Annika:

skriven

Riktigt snyggt! Visst blir man sugen på nytt när det blir vår. Eller det blir jag hela tiden. :D Ha en fin dag. Kram Anniika

Svar: Haha, ja man blir ju det. Tack detsamma! :-) Kram
Hanna

2 Netti Starby:

skriven

Så snyggt och jag vill ha allt! <3 Kramis

Svar: Jag med!
Hanna

3 GoForFit | Anorektisk tjej hittade styrketräningen:

skriven

Ooh, nästan samma skor som jag har! Älskar Nike Air max thea :))

sv: Det hade inte jag heller, men alltid spännande att testa nytt :)

4 Anonym:

skriven

Sweatklännimgen 😍
Nouw.com/miniochluna

5 Mirre Sweetwords:

skriven

Snyggt

6 Mia Forsberg:

skriven

Snygga kläder! :)

Ja den där kakan är så himla smarrig! Håller med dig om att den är farligt god, hihi. :)

7 Amanda Jona [SPONTAN]:

skriven

Så mycket snyggt! :)

8 Kamilla:

skriven

Så mycket fint. Mina shoppingfingrar kliar lite för mycket nu just nu.

Ha en fin fredag.

/Kamilla

Kommentera här: