26 april

Jag älskar köttfärssås. Med basen vitlök, gul lök, soja, köttbuljong, chilisås och så Keldas milda tomatsoppa kan det inte bli annat än gott. Jag försöker i så stor utsträckning som möjligt äta glutenfritt och Ica´s sojabönspagetti är riktigt god.
Jag har tränat ett pass ikväll med fokus på explosivitet. Men alltså vissa övningar. Jag har skrivit förut om min dåliga koordination och den blir så uppenbar när jag ska prova nya saker. Däremot när jag får in snitsen kommer övningarna verkligen att ge hur mycket som helst. Har du haft en bra dag?
 
 
 
 
 
 
1 Matilda Berlin:

skriven

Instämmer hel och fullt! Vem kan inte älska köttfärssås liksom?? =)

2 Mirre - Sweetwords:

skriven

Men mums så gott

Svar: Det är verkligen jättegott!
Hanna

3 Netti Starby:

skriven

Jag älskar också köttfärs och det där ser riktigt gott ut! <3 Kramis

Svar: Tack för kommentaren. :-) Kram
Hanna

4 Cecilia:

skriven

Köttfärssås är gott verkligen! Jag brukar använda ICAs finkrossade tomater m basilika, lök, touch of taste kalvfond, tomatpuré o lite vatten samt salt o peppar. Så gott!
Tycker om de där olika pastasorterna som innehåller minde kolhydrater (och gluten givetvis). Konsistensen är bra på dem.

Svar: Låter riktigt gott det med!
Hanna

5 Maxarna:

skriven

Va smart att blanda i Keldas soppa. Det har vi aldrig provat. Det ska vi göra nån gång. Tack för tipset

6 Cassandra:

skriven

Ser gott ut!

7 J:

skriven

Vad gott!!

8 Elin:

skriven

Mums så gott de där såg ut!!<3

Svar: Det är godare än vad det ser ut! :-)
Hanna

9 Annika:

skriven

Pasta och köttfärssås är en av mina favoriter. Sedan kan man ju göra så mycket med köttfärs. Ha en fin dag. Kram Annika

Svar: Tack detsamma!
Hanna

10 Johanna Utterberg:

skriven

Åh så gott, älskar också köttfärssås! :D Vilket bra tips med sojabönsspaghetti dessutom! :)

Svar: Kul att du gillar det!
Hanna

Kommentera här: