Solig start på veckan

Godmorgon mina vänner, det är en strålande vacker septemberdag. Kul att ni kommer med respons på mina inlägg. Det är alltid mycket roligare att blogga när ni som kikar in visar er med kommentarer. Ännu roligare är det dessutom att läsarskaran växer. Tack så mycket, det gör mig väldigt glad!
Jag har startat veckan med godaste frukosten: äpplen stekta i kokosolja och kanel, vaniljkvarg och cashew-nötter. Så gott, fräscht och nyttigt. Det här kommer jag lätt göra fler gånger.
Planer för dagen: gå igenom webinarier och senare ska jag jobba kväll. Vilodag från löpning har jag planerat in men jag är sugen på en rejäl genomkörare av pilates. Jag känner mig så stel. Det slog mig att förra veckan dömde jag fyra matcher så det är inte konstigt att jag känner så. Mår ni bra?

Kommentera här: