Ett pilatespass

Det var evigheter sedan (känns det som) som jag tränade ett helt pass. Idag hade jag tiden så det blev 50 minuter. Just under passen kan jag fundera över varför jag älskar pilates så mycket när det är så tufft men det är nog just det faktum att varje övning tränar hela kroppen. Känslan efteråt är oslagbar, hur jag blir starkare efter varje pass, hur fokuserad jag känner mig både under och efteråt. Pilates tränar verkligen upp förmågan att vara här och nu då det krävs fokus i varje övning. Efter varje pass vill jag bara ha mer. Just det här passet som jag tränade idag är många övningar med som tränar upp min svaga sida: flexibilitet och sidomuskulaturen. Dessa delar behöver mycket fokus.
1 rememberthiis.blogg.se:

skriven

Härligt :)

2 Cassandra Haraldsson:

skriven

Så härligt att du hade tid med ett helt pass! :)

3 helenaforsmark.blogg.se:

skriven

så skönt att träna :D

4 susanas.blogg.se:

skriven

sv: ja det var det faktiskt trots att jag inte har gröna fingrar hehe.


Roligt med pilates, längesen jag tränade det. Jag föredrar dock zumba eller spinning hehe

5 Tilda Barkselius:

skriven

Härligt att du fick så mycket energi!

Svar: Det var det verkligen! :-)
Hanna

Kommentera här: