#Series of five

Ni kommer ihåg bästa magövningarna va? De tar bara 5 minuter och ger mer än situps. Använd powerhouse för kontroll. Vill ni se bilderna i rörlig bild kan ni se dem HÄR. (<--LÄNK)
Single leg stretch: 10 långsamt och 10 snabbt. Växla ben.
Single straight leg: 10 långsamt och 20 snabbt.
Double straight leg: åtta st. Tänk på att inte göra för stora rörelser. Nedre delen av ryggen måste ha kontakt med mattan.
Double leg stretch. Åtta repetitioner. Tänk dig att du sträcker på dig det första du gör efter en god natts sömn.
Crisscross. Se till att du verkligen vrider i midjan och inte bara i axlarna. Meningen med övningen är att sneda bukmuskulaturen ska jobba så fuska inte. 10 snabbt och 10 långsamt
1 SKRIVDIVAN :

skriven

Vilka bra bilder och med tillhörande tydliga förklaringar. Jag är så keff på att "träna mig själv" dock, behöver typ ha någon som står bredvid och säger till mig att fortsätta, samt som ser till att jag gör övningarna ORDENTLIGT. Jag hittar alltid olika sätt att fuska på haha.

Kommentera här: