Midsommarafton

Jag blev galet sugen på jordgubbstårta till efterrätt så det fixade Rickard. Mitt bidrag till tårtan var att jag garnerade med jordgubbar. 
Jag har haft en skön midsommar med bara familjen. I förmiddags skjutsades Samuel till sin biopappa och så var jag och Rickard och storhandlade mat. Bra planerat att behöva shoppa på midsommarafton men det var inte så farligt mycket folk ändå. Jag trodde det skulle vara värre.
Förra året minns jag att det var svinkallt på midsommarafton men i år har det varit riktigt varmt. Nästan för varmt då det varit så kvavt. Det skulle behöva åska för att rensa ur luften en aning.
Nu är vi bara hemma imorgon med och på söndag åker vi till Gotland. Vi alla har resfeber, Ida mest av alla tror jag. Hon tjatar mest om att hon vill åka iallafall. Jag kommer såklart ta med datorn och blogga därifrån. Åh vad jag längtar, jag med!
 
1 Anna Paulsson:

skriven

Wow vilken fin tårta

2 birgitmaria:

skriven

Låter som en skön midsommar! Gotland låter inte helt fel.

3 FrökenTV, bloggen om tv och film:

skriven

mums

Kommentera här: