En femma

På lördag startar jag och Caroline med c9. En kickstart för att få oss på banan igen. Jag och Rickard passade därför på att ge oss ut och springa en femma. Det var härligt springväder, 20 grader och ett svagt regn. Det var så härligt!Lördag och söndag kommer jag inte kunna träna alls då c9 startar med två dagar fasta. Eller iallafall inte springa. En promenad hoppas jag på att orka med. Jag har valt en bra helg, haha. Jag ställs på prov direkt då det är kalas både lördag och söndag.
På dagens runda konstaterade jag att aloeveran gör mig till en bättre löpare. Innan passet drack jag ca 60ml aloevera utblandat med joost och 2 dl vatten. Det gav en riktig energikick.
1 Lovisa (wildisland):

skriven

Ibland kan det verkligen vara skönt att springa i regnet! Hoppas det går bra med fastan :)

2 Charlotte Uleskog:

skriven

Lycka till med Aloe Veran! Är en av få som inte provat ännu

Kommentera här: