Cyklat så mjölksyran sprutade

Dagens träning blev cykla till och från jobbet. På vägen dit regnade det och jag hade en regnponcho på mig. Jag hade motvind och så grep vinden tag i ponchon så det blev en extra broms. Jag får se det som extra bra träning. Hem däremot gick det undan. Bra musik i lurarna och bara trampa. Det är så lustigt det där hur det ena turen kan kännas som att jag inte orkar trampa en meter och nästa runda är det fart i benen. Jag tycker det är så roligt att träna en massa olika saker. Nu är det bara problemet vad jag ska äta. Är sugen på allt och ingenting samtidigt.
1 Mamma Malin:

skriven

Men, bra jobbat. Skönt att ha lite medvind hem :)

2 JUNITJEJ:

skriven

Så himla bra jobbat!

3 Emma:

skriven

åh heja heja vad duktigt!! cyklade till jobbet häromdagen, så skönt!

Kommentera här: