Min lördag

Jag har jobbat delad tur idag. Rasten spenderades med Rickard. Vi tog en promenad upp till stan och hittade något kinahak. Vi beställde båda friterad kyckling med ris och ingen av oss ville äta mer sen resten av dagen.
Tuggade i mig några skedar gröt nu men nej, jag vill ha mitt godis istället. Det är mycket roligare och godare.
 
 
 
1 Matilda Berlin:

skriven

Men åhh vad gott! Två favoriter i en smäll :)

2 birgitmaria:

skriven

Friterad kyckling kan ju göra en mätt länge...

3 Louise:

skriven

Såå mumsigt. :)

4 Lund Johanna:

skriven

Nej men å att lägga upp bilder på godis sådär när man är helt oförberedd. Dra mig baklänges vad gott det såg ut!

5 Bakom dörr nr. 11:

skriven

Mums så mycket gott :)
Önskar dig en mysig kväll.
Kram Pia

6 Pernilla:

skriven

Lördagsgodis måste alla stora och små ha.

Kommentera här: