Soluppgång

Jag kunde verkligen inte sova i natt, jag är så nervös inför löptestet och vill bara att det ska vara klart nu. Tänk om jag kunde sluta att noja sådant. Från en sak till en annan så blev jag så glad när jag åkte till jobbet imorse och jag fick se soluppgången. Ett tydligt tecken på att det verkligen går mot ljusare tider. Älskar det! Jag är hemma en sväng nu bara och lite senare ska jag åka tillbaka till jobbet och jobba kvällen med.
Igår dömde jag årets första match som domare, LFC spelade träningsmatch mot ett pojkar15-lag. Det var riktigt roligt att vara igång igen men det känns ju ringrostigt.
1 Cherie:

skriven

Är ju så otroligt skönt att det faktiskt går mot ljusare tider nu :) Satt på balkongen och solade lite igår och så härligt att vakna upp med lite rosa kinder imorse :)

2 ♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥:

skriven

Så fint med soluppgång :)

3 Fitness & Hälsa:

skriven

Älsk på ljuset och soluppgången dessa dagar!

Kommentera här: